سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید (ترید VPS) چیست؟

سرور مجازی ترید که اغلب به عنوان سرور خصوصی مجازی یا ترید VPS شناخته می شود؛ نوعی سرور مورد استفاده در صنعت ترید است. این سرور در اصل یک ماشین مجازی است که به عنوان یک سرویس توسط ارائه دهنده هاست اینترنت ارائه می شود.

ترید VPS به فعالان بازار بورس و سرمایه گذاری کمک می کند تا فعالیت خود را بر روی یک سرور کاملاً اختصاصی، 24 ساعته و بدون وقفه انجام دهند. بنابراین اگر در زمینه ترید به ویژه معاملات فارکس فعالیت دارید بهتر است به سراغ VPS بروید تا بتوانید به راحتی و بدون  بروز مشکلاتی مانند تحریم، قطع اینترنت، قطع برق، خطاهای سیستم و غیره فعالیت خود را انجام دهید.

البته اگر هنوز در این زمینه اطلاعات ندارید نگران نباشید ما در این مطلب به طور توضیح خواهیم داد که سرور مجازی ترید (ترید VPS) چیست؟ چگونه عمل می کند و چه کاربرد و مزایایی دارد؟ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی ترید (Trade Virtual Server) یک محیط مجزا است که توسط فناوری مجازی سازی بر روی یک سرور فیزیکی ایجاد شده است. به طور معمولاً سرور مجازی ترید یک سرویس مبتنی بر ابر است که نسخه ای از یک پلتفرم معاملاتی را از راه دور میزبانی می کند و به عنوان یک اتصال دهنده دائمی بین پایانه تجاری و شبکه تجاری گسترده تر فعالیت دارند.

VPS می‌تواند میزبان نسخه‌ای از یک سیستم عامل باشد که از راه دور و از طریق هر دستگاه دیگری قابل دسترسی و کنترل است. این تا حدودی شبیه به سرورهای میزبانی وب است که شامل تمام داده های یک وب سایت خاص است.

اگرچه عمدتاً چندین VPS در یک سیستم  ایجاد می شوند، اما هر کدام می توانند مستقل از یکدیگر عمل کنند و مقدار مشخصی از توان CPU، فضا هارد و رم و میزان انتقال در هر ماه را برای یک فرد ارائه دهند.

سرور مجازی ترید چگونه عمل می کند؟

سرور ترید

سرور مجازی تردید یک سرور اختصاصی است که ارائه دهنده میزبانی وب انتخابی شما با استفاده از فناوری موسوم به مجازی سازی، یک لایه مجازی در سیستم عامل سرور ایجاد می کند. این به سرویس میزبانی اجازه می دهد تا نیازهای OS شما بهتر برآورده شود؛ زیرا کاربر می تواند سیستم عامل و نرم افزار خود را روی سرور نصب کند و از آنجایی که سطح سیستم عامل فایل های شما با سایر کاربران از طریق دیوار جدا شده یک سرور خصوصی و بدون ردیابی IP خواهید داشت.

این باعث می شود که فضای اختصاصی شما در محیطی ایمن قرار گیرد و همچنین به مقدار مشخصی از منابع سرور مانند حافظه، فضای دیسک، هسته پردازش، CPU و چند نمونه دیگر از این منابع دسترسی داشته باشید.

از آن جایی که سرور مجازی تردید به طور جداگانه از رایانه فرد معامله گر اجرا می شود، او می تواند به یک سرور اختصاصی تکیه کند و مستقل از هر گونه مشکل غیرقابل پیش بینی همه چیز را از راه دور اجرا کند.

فرآیند واقعی این سرور شامل سه نهاد است:

– رایانه شخصی معامله گر یا کارگزار

–  VPS،

– سرور MT4

از آنجایی که EA ها روی خود VPS نصب می شوند، سفارشات فوراً به صورت مستقل به سرور MT4 ارسال می شوند. این به معامله گران این امکان را می دهد که از هر کجا فعالیت داشته باشند. تنها چیزی که نیاز است یک اتصال شبکه و توانایی ورود به VPS است.

مزایا استفاده از ترید VPS

مزایای سرور ترید

در دنیای تجارت و ترید، داشتن یک سرور قابل اعتماد و کارآمد برای موفقیت بسیار مهم است. سرور VPS به معامله گران اجازه می دهد تا با عملکرد و امنیت بالا به بازار جهانی ترید به ویژه فارکس متصل شوند.

سرور مجازی ترید نقش حیاتی در معاملات ایفا می کنند زیرا دسترسی بی وقفه و سریعی را فراهم می سازند. این در حالی است که فعالان این حوزه می توانند بدون نگرانی از قطع برق یا اینترنت اتصال تضمین شده را تجربه کنند.

علاوه بر این، میزبانی VPS به معامله ‌گران اجازه می‌دهد تا 24 ساعته کار کنند، حتی زمانی که سیستم های شخصی شان خاموش است، مزیت رقابتی برای آنها فراهم می شود.

VPS ها کنترل و سفارشی سازی بیشتری نسبت به هاست اشتراکی ارائه می دهند و گزینه ای مقرون به صرفه برای سایت هایی هستند که از سرورهای اشتراکی استفاده می کنند.

سیستم‌های VPS امنیت قوی ارائه می‌ کنند که نه تنها داده‌ هایی را که در فضای ابری منتقل می ‌شوند، فراهم می‌کند، بلکه نرم‌افزار آنتی ‌ویروس و سایر منابع را نیز برای ایمن نگه‌داشتن سیستم فراهم می سازند.

کاربردهای سرور ترید VPS

کاربردهای زیادی برای VPS وجود دارد، به ویژه برای سازمان ها و افرادی که به جای حمل سیستم ها در هر کجا که می روند، نیاز به دسترسی از راه دور به رایانه های خود دارند.

سرور مجازی ترید معمولاً بین معامله گرانی که خواهان سرعت هستند و در مکان های دور زندگی می کنند و یا اینترنت نامطمئن دارند، کاربرد  دارد.

علاوه بر این از ترید VPS برای معاملات فارکس نیز استفاده می شود؛ زیرا می تواند تأخیر (بین شروع یک فرمان و زمان پاسخ سیستم است) و لغزش (زمانی است که دستورات اجرا شده به اندازه کافی برای برای لغزش قیمت اسلیپیج به تأخیر می افتد) را کاهش دهد.

سرور مجازی ترید یک محیط امن و پایدار برای میزبانی نرم افزار بازار بورس و سرمایه گذاری ارائه می دهد که اجرای سریع تر و بی وقفه را در معاملات فراهم می سازد.

همچنین VPS ها برای سایت هایی که نیاز به پیکربندی خاص دارند ایده آل است؛ زیرا کاربران می توانند تنظیمات سرور را به طور کامل بهینه و سفارشی کنند و هر مدل نرم افزاری که می خواهند روی آن نصب کنند.

VPSها برای وب سایت هایی که ترافیک آنها از محدودیت های میزبانی مشترک بیشتر است اما به منابع سرور اختصاصی نیاز ندارند، نیز مناسب است

جمع بندی

سرور مجازی ترید به معامله گران در این حوزه یک پلتفرم قابل اعتماد، کارآمد با تاخیر کم و امنیت بالا ارائه می دهد. فعالان این حوزه با انتخاب ارائه دهنده مناسب و پیکربندی صحیح سرور VPS می توانند عملکرد معاملاتی خود را بهینه سازند و هر گونه اختلال فنی و مشکلات پیش بینی نشده را به حداقل برسانند. این در حالی است که با استفاده از هاست سرور مجازی تردید می توانبید با استفاده از اتصال شبکه در هر زمان و مکانی به پلتفرم مجازی خود دسترسی داشته باشید.

نظر شما در مورد سرور مجازی ترید چیست؟ آیا استفاده از آن را به دیگران پیشنهاد می کنید؟ به نظر شما چه ویژگی هایی این سرور را متمایز می سازد؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما و خوانندگان دیگر در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت