بهترین لوکیشن برای سرور مجازی کدام کشور هست

سرور مجازی کدام کشور ها بهتر است و چرا ؟

هنگامی که صحبت از استفاده از سرور مجازی می شود، یکی از نگرانی های اصلی بسیاری از کاربران سرعت اتصال به اینترنت آن است. یکی از فاکتورهای مهمی در سرعت سرور مجازی تاثیر می گذارد کشوری است که برای اتصال از طریق آن انتخاب می کنید.

به همین خاطر قصد داریم در این مطلب به سراغ بهترین کشور برای سرور مجازی برویم و بررسی کنیم که سرور مجازی کدام کشورها برای اتصال بهتر است. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا بهترین کشورها برای استفاده مختلف از سرور مجازی را بشناسید.

برسی کلی برای یافتن بهترین کشور برای سرور مجازی

برای پاسخ به این سوال که سرور مجازی کدام کشور ها بهتر است؟ باید جنبه های مختلف موضوع را بررسی کنید و ببینید چگونه می خواهید از سرور مجازی استفاده کنید.

مهمترین فاکتور در انتخاب سرور مجازی کیفیت سخت افزاری است که برای آن انتخاب شده است؛ زیرا در غیر این صورت از هر کشوری که سرور را تهیه کنید با کاهش کیفیت و سرعت مواجه خواهید شد. به همین خاطر برای هر فرد و هر کاربردی، کشور متفاوتی برای خرید سرور بهترین است؛ زیرا هر فردی از سرور مجازی برای هدف خاصی استفاده می کند.

در این صورت برای به دست آوردن بهترین کیفیت و سرعت در هنگام استفاده از سرور مجازی باید چند نکته را در نظر بگیرید. اولی شاید به موضوع این مقاله مربوط نشود، اما نکته بسیار مهمی است که باید به آن اشاره کرد و اینکه ابتدا باید کیفیت اینترنت شما خوب باشد.

در غیر این صورت سرور هر چقدر هم خوب و با کیفیت باشد به دلیل کندی و قطعی اینترنت خودتان ارتباط خوبی با سرور اصلی نخواهید داشت.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید نزدیکی کشوری که سرور در آن قرار دارد با کشور شما است. هر چه مسافت کمتر باشد، بسته ها سریع تر از طریق اینترنت منتقل می شوند، تاخیر کاهش می یابد و در نتیجه کیفیت اتصال بهتری خواهید داشت.

بهترین کشور برای سرور مجازی؛ میزبانی وب سایت

سرور مجازی کدام کشور را بگیریم

یکی از کاربردهای سرور مجازی برای میزبانی وب سایت است. اولین نکته ای که در انتخاب بهترین سرور مجازی برای میزبانی وب سایت اهمیت دارد این است که کاربران هدف شما اهل کدام کشور هستند.

اگر می خواهید یک سرور محلی راه اندازی کنید و فقط در یک کشور فعالیت داشته باشد، بهتر است سرور را از همان کشور تهیه کنید زیرا در این صورت سایت برای کاربران موردنظرتان سریعتر بارگذاری می شود.

اما اگر قصد دارید وب سایتی راه اندازی کنید که در سطح بین المللی فعالیت داشته باشد؛ سرور را باید از کشوری تهیه کنید که بهترین سخت افزار و کمترین خرابی را داشته باشد. در میان ارائه کنندگان سرور مجازی انگلیس و ایرلند بهترین سرویس را برای میزبانی وب ارائه می دهند زیرا روی سرورهای SSD سریع با یک شبکه پایدار بارگذاری شده اند.

بهترین کشور برای سرور مجازی؛  عبور از محدودیت ها

بهترین لوکیشن برای سرور مجازی

در برخی از کشورها، برخی از ارتباطات و دسترسی به برنامه ها و وب سایت ها محدود شده است که برای عبور از محدودیت ها در سرور مجازی باید RDP یا VPN تهیه کنید؛ اما برای غلبه از این محدودیت ها پیشنهاد می کنیم به سراغ سرور مجازی ایالات متحده، کانادا و انگلستان بروید.

زیرا در تمامی کشورهای مذکور ارتباطات به هیچ وجه محدودیتی ندارد و در صورت استفاده از سرور مجازی این کشورها اگر نزدیک به اروپا باشید از سرعت بالایی نیز برخوردار خواهید شد.

بهترین کشور برای سرور مجازی؛ گیمرها

یکی از کاربردهای سرور مجازی تجربه بازی آنلاین مجازی است که پرطرفدار بیشماری دارد. به همین خاطر کشورهای زیادی در گوی رقابت بهترین سرور مجازی قرار گرفته اند تا بتواند هر میلی ثانیه که برای گیمرها ارزش دارد را حفظ کنند.

یکی از نکات مهم در انتخاب سرور مجازی برای بازی موقعیت کشور است، طبیعتاً هر چقدر کشور از نظر موقعیت به لوکشین شما نزدیک تر باشد زمان پاسخگویی سریع را با حداقل میزان زمان خرابی تجربه خواهید کرد.

سرور مجازی آمریکا، آلمان، فنلاند، هلند و ترکیه در این میان پیشتازان بهترین کشور برای ارائه سرور مجازی هستند؛ زیرا علاوه بر اینکه دارای سخت افزار به روز و قوی هستند؛ اتصال سریع همراه با حافظه زیاد را برای گیمرها فراهم می کنند.

بهترین کشور برای سرور مجازی؛ ترید

بهترین کشور برای سرور مجازی؛ ترید

امروزه صنعت ترید در تمام کشورها بسیار پرطرفدار شده است و بیشتر فعالان این حوزه از سرور مجازی استفاده می کنند. بنابراین انتخاب بهترین کشور برای سرور مجازی که علاوه بر اتصال سریع، سخت افزار قوی داشته باشد و ایمنی و امنیت کاربران را تامین کند؛ از اهمیت بالایی برخوردار است.

کشورهای زیادی مانند آلمان، ترکیه، انگلیس و یا آمریکا را می توان برای انتخاب یک سرور مجازی خوب معرفی کرد اما اگر به دنبال بهترین است باید به سراغ سرور مجازی هلند بروید.

سرورهای مجازی هلند دارای IP اختصاصی هستند که برای انجام فعالیت های ترید و عملکردهایی که در ایران به دلیل تحریم ها بسته است؛ بسیار ایده آل خواهد بود.

بهترین کشور برای سرور مجازی؛ همسایه

همانطور که پیش تر اشاره کردیم هر چقدر مسافت کاربر با موقعیت فیزیکی سرور مجازی نزدیکتر باشد؛ سرعت بیشتری را تجربه خواهد کرد. در مقایسه سرورهای مجازی همسایه، ترکیه از قابلیت رقابت پذیری و قابلیت اطمینان رو به رشدی برخوردار است.

این در حالی است که سرورهای ترکیه از نظر عملکرد، ویژگی های امنیتی و مقیاس پذیری همتای رقبای اروپایی خود رشد چشمگیری داشته اند. بنابراین سرورهای ترکیه جایگزین مقرون به صرفه ای برای عملکردهای رقابتی و اتصال جهانی است که خدمات قابل اعتماد و کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

جمع بندی

همانطور که در این مطلب خواندید انتخاب بهترین کشور برای سرور مجازی بسیار به عملکرد و اهداف کاربران بستگی دارد. با این حال همیشه سرورهای مجازی دبی، ترکیه، آلمان، فنلاند، انگلیس و هلند بهترین خدمات را به کاربران از کشورهای مختلف ارائه می دهند.

همچنین به خاطر داشته باشید که برای خرید سرور مجازی در یک کشور خاص باید در دسترس بودن همیشگی سرور را در نظر بگیرید. اگر سروری انتخاب کنید که آپتایم مناسبی نداشته باشد، در بیشتر ساعات شبانه روز نمی توانید از سرور خود استفاده کنید و مدیریت سرویس هایی که با IP کشور مقصد به آنها دسترسی دارید؛ با مشکل روبه رو خواهد شد.

راستی اگر شما هم تجربه خرید سرور مجازی را دارید خوشحال میشویم برای ما بنویسید که از کدام کشور بود و چه ویژگی هایی در اختیارتان قرار گرفت و برای چه هدفی سرور را تهیه کردید. کامنت های شما می تواند به خوانندگان دیگر بسیار کمک کند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت